Lepszy sposób na zorganizowanie Docka
Praca z pakietem Office w systemie Mac OS czasami nie jest tak dobrze zorganizowana lub zintegrowana, jak w systemie Windows, a Office Dock to aplikacja zaprojektowana w celu pomocy w organizacji środowiska pracy i maksymalizacji wydajności.
Jeśli: Jeśli nie jesteś zadowolony z posiadania wszystkich 5 głównych aplikacji MS Office w stacji dokującej, aplikacja Office Dock pomaga zmniejszyć bałagan w stacji dokującej. Za pomocą prostego kliknięcia prawym przyciskiem myszy (lub Control + kliknięcie) ikony Office Dock, masz dostęp do wszystkich 5 aplikacji w pakiecie Microsoft Office.
Umożliwia również uruchamianie aplikacji Microsoft Office, a nawet pozwala aby przenieść różne aplikacje pakietu Office na pierwszy plan, kiedy tylko ich potrzebujesz. Office Dock jest przeznaczony do pracy z wersjami pakietu Microsoft Office z 2004 i 2008 roku. Niewiele więcej można z tym zrobić po tym i fajnie byłoby mieć inną ikonę dla każdej aplikacji, ale zdecydowanie utrzymuje to czystszą stację dokującą.
Office Dock to prosty sposób na spraw, aby MS Office był czystszy i bardziej dostępny na komputerze Mac.
Opinie użytkowników o Office Dock
Czy próbowałeś Office Dock? Bądź pierwszy zostawić swoją opinię!